FBI kontrollon ambasadën ruse për spiunët e pakënaqur përmes reklamave në rrjetet sociale

Operacioni i fundit i kundërzbulimit i FBI-së kundër Rusisë nuk është i fshehtë – thjesht duhet të qëndroni në vendin e duhur.

Në vazhdën e pushtimit të paprovokuar të Ukrainës nga presidenti rus Vladimir Putin, FBI rriti përpjekjet e saj të rekrutimit në SHBA, duke shpresuar të tërheqë rusët që janë të pakënaqur ose të zhgënjyer me luftën. Njerëzit që qëndrojnë në afërsi të ambasadës ruse në Uashington, DC, mund t’i shohin reklamat, të cilat shfaqen në rusisht, në Facebook, Twitter dhe Google.

Një reklamë u shfaq në llogarinë e një gazetari të Washington Post në Facebook kur ai po qëndronte në trotuar pranë mureve të ambasadës në Wisconsin Avenue NW, por asnjë nuk u shfaq në burimin e tij kur ai kaloi rrugën.

“Është një strategji e shkëlqyer rekrutimi sepse mendoj se ka shumë njerëz brenda qeverisë ruse që janë tepër të pakënaqur me luftën e Putinit, dhe për këtë arsye është një mundësi e shkëlqyer për të parë nëse ndonjë nga ata njerëz të pakënaqur mund të na ndihmojë të kuptojmë më mirë qëllimet e Putinit”, tha Peter Lapp, një ish-agjent i kundërzbulimit të FBI.

Shumë platforma reklamimi lejojnë kompanitë të synojnë reklamat bazuar në vendndodhjen.

Për reklamat në Facebook, minimumi është 1.6 kilometra, megjithëse është e mundur të shkurtohet më tej duke përjashtuar vendndodhje të caktuara përmes kodeve ZIP ose lagjeve specifike.

Reklama në Facebook që shfaqet në Ambasadën Ruse tregon Sergey Naryshkin, drejtor i Shërbimit të Inteligjencës së Jashtme të Rusisë, duke qëndruar i pakëndshëm në një foltore përkrah një Putini të rreptë. Teksti mbi imazhin citon Putinin, duke thënë se “Fol hapur, Sergej Yevgenyevich.” Reklama kujton një seri momentesh të tensionuara nga një prej takimeve televizive të Putinit në fillim të luftës, gjatë të cilave ai e ndërpreu vazhdimisht Naryshkinin dhe e shtynte të “fliste qartë” kur shefi i spiunazhit u pengua nga fjalët e tij. Në fund të imazhit, FBI shkroi se “Flisni qartë… ne jemi gati të dëgjojmë”.

Mbi reklamën, FBI u kërkon lexuesve të kontaktojnë agjencinë. “Informacioni i dhënë FBI-së nga publiku është mjeti më efektiv për të luftuar kërcënimet. Nëse keni informacione që mund të ndihmojnë FBI-në, ju lutemi na kontaktoni”, thuhet në reklamë, e cila lidhet me programin e kundërzbulimit të zyrës në Uashington. /Telegrafi/

Marketing

spot_img

Të gjithë lajmet